Mikä blogi?

Tervetuloa jokaiselle lukemaan mun blogia!

Olen Rosa, luonto- ja ympäristöalan perustutkintoa opiskeleva parikybänen helsinkiläinen. Yleensäkin elämässäni olen kiinnostunut luonnosta ja kaikesta siihen liittyvästä. Olen tällä hetkellä ensimmäisessä työharjoittelussani, sellaisessa kampanjassa jossa olisi 20 vuoden sisällä tarkoitus saada kansalaistaidoksi humuksen tekeminen ja hyödyntäminen. Mun hommaan kuuluu matokompostin perustaminen ja sen hoitaminen seuraaminen ja siitä raportoiminen.

Tänne blogiin päivittelenkin matokompostin edistymisestä, ajatuksista, kokemuksista, epäonnistumisista ja kaikesta mitä matkan varrella vastaan tulee.

Mun kanssa tässä samassa harkkapaikassa on mun luokkakaveri Ilona, joka taas aloitti bokashiin tutustumisen, Ilonan blogi on  ''Bokashi Queen'', käykää kurkkaamassa... queens.

Tulen käsittelemään blogissa kompostin hyötyjä ja erilaisia menetelmiä.

Kommenttiboxiin voi tuttuun tapaan laittaa kritiikkiä, kysymyksiä ja kommentteja ylipäänsä. Yläpalkista löytyy haku boxi, jonka kautta voi helposti etsiä blogista eriaiheita.

-R


Kommentit

Suositut tekstit